piątek, 18 stycznia 2013

Nothing scares me anymore.

"Wiara w ideały to ciężkie kalectwo"
Kocham po prostu mądrości internetowych mass, gdy je znajduję, śmieję się z nich wniebogłosy.
Jednak kiedy się opamiętuję, dostrzegam, że należę do tych ludzi, którzy w nie wierzą.
Kiedy stałeś się dla mnie aniołem, złotowłosym skurwysynem z przeszywającym duszę wzrokiem,
którym mógłbyś zmusić mnie do przyznania się do rzeczy, których nigdy gdybym nie zrobiła?
Sama nie wiem co próbuję sobie udowodnić.
Moje wrodzone skurwysyństwo traci na sile i znowu daję robić z siebie
 małą bezbronną dziewczynkę, a Ty bezczelnie to wykorzystujesz. 
Najgorszym błędem wychowawczym jest wiara w cuda.
Bo prędzej uwierzę, że na końcu tęczy czeka mnie garniec jebanego złota 
i skrzat w zielonym kubraku niż to, że chcesz dla mnie jak najlepiej.
See how much fuck I give?

Dlaczego wydaje mi się, że jedyna rzecz w moim życiu
 na którą mam wpływ to moja waga?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz