sobota, 12 stycznia 2013

Fight off your demons.

Co jest z nami nie tak?
Bardzo często zadaje sobie to pytanie.
Bo nie ma to jak pójście na domówkę a później znalezienie się w Galaxy na house party.
Doprawdy, najśmieszniejsze jest to, że sama nie pamiętam jak się tak znalazłam,
ale nie rozwijajmy wątku bo znowu wyjdzie, że nie jestem nikim innym a zdemoralizowaną młodzieżą licealną, trzeba stwarzać pozory, bardzo dobrze mi z tym idzie.
Ludzie myślą, że to ja jestem najbardziej ogarniętą osobą w grupie.
Nigdy nie dowiedzą się prawdy, mehehe.
Tak więc oprócz tego, że wczoraj mój organizm prawie
nie doznał szoku termicznego było bardzo fajnie.
Jutro mam osiemnastkę, co niestety wyklucza wyjazd do Poznania na WOŚP, Luxtorpedo!, 
ale ufam, że moi znajomi ze szkoły nie zawiodą mnie i będę mogła chociaż się pobawić.
Pomijając szczegół, że nie mam się kompletnie w co ubrać.
Moja paczka z romwe.com zaginęła, co prawda zwrócą mi pieniądze ale moja sukienka...eh.
Te zwrócone pieniądze miałam odłożyć na ferie, które zapowiadają się dość obiecująco,
ale niestety ta spódnica i ta kurtka, popsuły mi plany i już niedługo je zamawiam.<3
Dzisiaj znowu działanie, ale postaram się nie doprowadzić mojego organizmu to stanu przedśmiertnego z powodu znaczniej utraty ciepła, dlatego mam na sobie trzy swetry!
Powinno wystarczyć, ale z Nimi nigdy niczego nie mogę być pewna.



6 komentarzy:

  1. odzyskałam internet - to i powróciłam tutaj! :D
    krótkie pytanie, bo wysyłałam Ci wiadomość na fejsie gdy miałam ten niesamowicie beznadziejny internet z telefonu, czy moja wiadomość doszła?

    Ty zdemoralizowana dziewczyno, nieładnie nieładnie, kiedyś nieświadomie znajdziesz się w jakimś niepożądanym przez Ciebie miejscu i co wtedy xD?
    dziś masz osiemnastkę? ojej! najlepszego, dużo %%, kaski na nowe ciuchy, zajebistego życia, jak najmniej problemów i samych udanych melanży ^^
    asdfhghkj,ta spódnica. śliczna. chcę ją ,______,

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło Cię słyszeć znowu! :3
    Nic nie dostałam. ; ^ ;

    Już nie raz znalazłam się w niepożądanym miejscu a żyję, w ciąży nie jestem więc jest okej!
    Oh nie! Dzisiaj idę na osiemnastkę koleżanki, ja sama mam w czerwcu, kurczę źle to napisałam.
    Ale dziękuję za wczesne życzenia, aww. <3
    Prawda? Kocham kratę! *w*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurde D: wysłałam Ci długą odpowiedź i to zdjęcie w sukience ze studniówki. argh. wyślę jeszcze raz .____.

      no to jeśli okej to okej. ale i tak uważaj!
      eeeeh no tak zrozumiałam, bo faktycznie zabrzmiało tak, jakbyś Ty miała. ale to dobrze, będę miała czas, żeby coś przygotować! którego dokładnie masz? zapisze sobie w kalendarzu i coś Ci wyślę na urodziny ^^
      krata FTW 8D

      Usuń
    2. Ostatnio mi w ogóle wiadomości na fejsie nie przychodzą. .__."

      Obiecuję będę uważać!
      Urodziny mam 5 czerwca, ojej, naprawdę! Yey, a Ty kiedy masz? <3
      Mogłabym być szkotem chciałabym w kilcie. ;3

      Usuń
    3. to już wysyłam jeszcze raz!

      zapisane~ ja mam 15 sierpnia :3
      ciekawie by to wyglądało. mogłabyś spiąć włosy w takie dwie wysokie kiteczki, aww.

      Usuń
    4. Dziękuję, odpisze jak najszybciej dam radę!

      Zapisane. :3
      Chodziłam tak uczesana w przedszkolu ale miałam wtedy włosy ledwo za uszy więc wyglądało to komicznie. :3

      Usuń