środa, 16 stycznia 2013

And if you go, I wanna go with you.

Cholera, niestety mój organizm odmawia mi posłuszeństwa.
A mianowicie po malanżu trzaska mi we łbie i mam nudności jak w co najmniej trzecim miesiącu ciąży.
Ale mimo to wczorajsze, kolejne, bajladno, naprawdę jestem zdemoralizowana i jeszcze chwalę się tym w internetach cóż, było bardzo miłe.
Dodatkowo mam trochę zdjęć w mojej ukochanej kurtce.
Nie wiem, powinnam się w końcu ogarnąć, za 5 miesięcy 18 wiosen...
 ale na razie nie mam na to ochoty.
D zadała mi wczoraj pytanie;
"jak wyglądałby Twój ostatni dzień życia?"
Jakoś unikam myślenia o tym i najgorsze jest to, że absolutnie nic nie przychodzi mi do głowy.







Ostatnie zdjęcie wymiata.
Ogólnie chciałabym nim udowodnić, że nie mam stałego skrzywienia twarzy i też potrafię się uśmiechać.
Poza tym Kot mówi, że ładnie wyglądam z rogalem. C:

Lookbook, hehe.

4 komentarze:

  1. Super te zdjęcia. Te też robił Twój brat? Rzeczywiście wymita :3.

    Pozdrowienia w dochodzeniu do pełnej sprawności fizyczno-psychicznej po każdym melanżu. Mam nadzieję, że się przyda.

    Jak dalej chcesz zmienić flagę na polską, to zajrzyj tutaj - https://www.youtube.com/user/TaPogawandkaShow. Nie zdradzę, co dokładnie tam jest, ale polecam zajrzeć ^ ^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nope, robiła je przyjaciółka-ona tez wymiata ze zdjęciami. ^^

      Zawsze się przyda dobre słowo!
      Po wczorajszym cały dzisiejszy dzień siedzę w piżamie i próbuję nie umrzeć.

      Aw, słodki człowiek.
      Zmieniam ją na polską tylko z tego powodu, że jestem Polką. Nie kierują mną żadne anty-niemieckie powódki, poznałam na Woodstocku wielu naprawdę miłych Niemców. C:

      Usuń
  2. ahhh cudnie wyglądasz. nie mogę się nadziwić jak bardzo delikatną twarz masz! wyobrażam sobie Ciebie w jakiejś białej sukieneczce, na łące czy czymś innym, z rozwianymi włosami. ohh wyglądałabyś uroczo! wiem, że kłoci się to z Twoim stylem, ale strasznie chciałabym Cię zobaczyć właśnie w takim wydaniu ^^
    haha, kac morderca nie ma serca! nie martw się, gdy po sylwestrze pamiętałam po północy tylko 3 momenty, kac nie dał mi żyć i myślałam, że zwariuję :D
    z własnego doświadczenia - nie ma co się ogarniać na osiemnastkę. nie uda się i to kompletnie bez sensu, hehe. co prawda ja miałam jedną wielką dramę na osiemnastkę i nie wspominam jej dobrze, uh... no ale, uważam, że nie ma co się ogarniać do trzydziestki :> za wcześnie na ogarnianie.

    jak wpadasz na fejsa to piiiisz, bardzo przyjemnie się z Tobą konwersuje tak o niczym i ogólnie~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yey, dziękuje bardzo. :3
      Czy ja wiem czy delikatną, zawsze uważałam, że mam bardzo pospolitą urodę.
      Cóż, mam jedną białą sukienkę, którą bardzo lubię i mam w niej zdjęcia jako rusałka, jak je znajdę postaram się je tu wstawić.
      Szczerze mówiąc bardzo lubię kontrast moich jasnych włosów i czarnych ubrań, uważam, że wtedy nie jest tak nudno i sztampowo.~
      Tylko najgorsze jest to, że ja nigdy do końca nie mogę wytrzeźwieć. XD""
      Masz rację, ale staram się jeszcze stwarzać pozory, że może kiedy moi rodzice będą mieli normalne dziecko, ale nie bardzo mi wychodzi jak widać z resztą. 8D
      "Kiedyś się ogarnę, ale jeszcze nie czas na takie szaleństwa"

      Nawzajem, pałam takim samym entuzjazmem co do rozmów z Tobą. C:

      Usuń