sobota, 16 marca 2013

I'm nobody's little girl, it's too late for that shit.

Cały dzień przejebany, prawdopodobnie jutro będę musiała wstać 
o szóstej aby się z wszystkim wyrobić.
Ale znając mnie i tak odłożę wszystko na później a później powiem
"bez spiny są drugie terminy"
Trochę kiepskie podejście, zwłaszcza, że nie jestem jeszcze na studiach, ups.
* * *
Wczoraj w moje łapki wpadł najnowszy numer VIVA!Moda z Anją Rubik na okładce.
Można kochać tą modelkę albo nienawidzić.
Jeśli muszę wybrać to chyba należę do jej fanów, chociaż nie powiedziałabym, że ją kocham.
Ostatnio bardzo zirytowała mnie jej wypowiedź dotycząca związków partnerskich 
ale należy pamiętać, że jest ona jednak modelką a nie politologiem, 
także kulturalnie przemilczę ta kwestię.
Podoba mi się jej lekko gunge'owa uroda,
chociaż moim zdaniem jej włosy wołają o pomstę do nieba.
I oczywiście dałabym się zabić za jej figurę, jej nogi są obłędne.
Co do grunge'u, oczywiście w pojęciu modowym, to znów jest modny.
/dla mnie nigdy nie wyszedł z mody wtf/
Luźne flanelowe koszule, krata, wytarte spodnie z dziurami, powyciągane swetry
czyli wszystko co kocham i wszystko w czym czuję się dobrze.
Wracając do Anji, bardzo spodobała mi się sesja z jej udziałem.
Prosta ale także z charakterem.
Kolejną fajną sesją, jest inspirowana "chłopcami z Warszawskich bloków"
sesja pod tytułem "chłopięcy świat"
W gazecie zamieszczono także artykuł o młodziutkich polskich projektantach
między innymi o Local Heroes, których ubrania uwielbiam.
Poluję na burgundową bluzę z ich logiem, już wkrótce będzie moja!
Bardzo lubię kiedy magazyny zwracają uwagę na mniej prestiżowe marki,
wprowadza to dużo świeżości i udowadnia ludziom, że mimo wszystko
można zaistnieć w świecie mody.
Gratuluję tym ludziom odwagi aby spełniać swoje marzenia i trzymam kciuki.
* * *
Mimo, zmarnowanego dnia na siedzenie i przeglądaniu magazynów,
oglądaniu Comedy Central, udało mi się namówić brata na szybką sesję.
Udało się uchwycić choć trochę to śliczne niebo, jak na Islandii.
Zdjęcia wyszły trochę grunge'owe, menelskie i właśnie takie lubię najbardziej.
Dlatego pozwolę sobie wrzucić na bloga trochę zdjęć swoich i zdjęć VIVY!
Przy okazji zdjęcia gazety to był świetny sposób przetestowania aparatu w moim nowym telefonie,
 jestem z niego dumna i te hipsterskie efekty dzięki instagramowi, miał.
Enjoy!

VIVA! Moda


























LOOKBOOK POST
Ramoneska&Spodnie-ZARA/
Buty-DR.MARTENS/
Beanie-HYPE/NOSIS






4 komentarze:

  1. Świetny blog i styl. Stylizacja genialna :)
    obserwuję


    ps. powiększ zdjęcia , będzie się lepiej oglądało. :)


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo mi miło!

      #Wezmę do serca tą opinię i faktycznie będzie się lepiej oglądało.Do niedawna o istnieniu bloga wiedziałam tylko ja więc dlatego nie zwracałam na to uwagi. :3

      Usuń
    2. Ja wiedziałam! Ja! *macha łapką jak opętana* Nawet jak było tu o figurkach!

      Usuń
    3. Aishiteru Kitsune-chan. ♥

      Usuń