poniedziałek, 25 marca 2013

I'm calling you, Houston.



Am I following...all of the right leads? 
Or am I about to get lost in space? 

* * *
Ten tydzień jednak może być piękny.
Pomijając tą dwójkę z rosyjskiego ze sprawdzianu z godzin,
to przełożona kartkówka z fizyki, zaległy sprawdzian z wosu, po oraz historia
na "po świętach" ah, aż chce się żyć.
Jutrzejsze cztery godziny też są piękne, a skrócone lekcje w środę to już w ogóle.
Dodatkowo w końcu wiosnaaa!
Rano kiedy wychodziłam z domu myślałam, że oślepnę od tego niebiańskiego słońca.
Według prognoz ma być coraz lepiej, oby, bo jak nie to poczują mój gniew.
Czy coś?
Jakimś cudem jestem szczęśliwszym człowiekiem.
Dziś po szkole z D udałyśmy się do Naleśnikarni i mimo moich teraźniejszych
wyrzutów sumienia stwierdzam, że raz na ruski rok mogę pozwolić sobie
na kurewsko wielkiego naleśnika z dżemem malinowym, sosem czekoladowym,
owocami i bitą śmietaną, której tak bardzo nienawidzę.
Oprócz tego, że po zjedzeniu go miałam wrażenie,
 że zaraz zwrócę wszystko sprzed tygodnia to bardzo mi smakował.
Dodatkowo M dziś w szkole uraczyła mnie okiełznaniem moich włosów w kłosa.
Zwykle moja "fryzura" ogranicza się do koka lub kucyka na czubku głowy
ale zwykłam chodzić w rozpuszczonych włosach.
Ale M jest bogiem fryzur i w sumie
 możecie pochować mnie w takiej fryzurze.
I przynajmniej raz w życiu widziałam gdzie idę, bo moje włosy
nie zasłaniały mi drogi i mogłam uniknąć  konfrontacji z środkami lokomocji
oraz przechodniami, które tak często mi się zdarzają.
Jednak najgorsze jest to, że dziś przegapiłam koncert mojej ukochanej gwiazdy
-JB.
Dlatego idę płakać w koncie i parzyć kolejny kubek zielonej herbaty, omnomnom.
Niedługo mam zamiar namówić D na jakąś sesję więc stej in tacz, czy coś.






Love.


2 komentarze:

  1. A ja? T^T Też chcę robić zdjęcia. Czy coś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mając na myśli "sesję" myślałam o takiej typowo na lookbooka.
      Wiesz, lisku, szybko, szybko bo zamarzam ale hype'y muszą być.
      A co do zdjęć z Tobą, to poczekaj aż się ciepło zrobi to się od mnie nie opędzisz! ♥

      Usuń