niedziela, 24 lutego 2013

Is this my fault?

Od czego mogłabym zacząć.
Może od tego, że coraz bardziej przyzwyczajam się do tej sytuacji,
i że z czasem przestaje mnie to obchodzić.
Staram się nie przejmować i ostatnio nawet mi to wychodzi.
Nie mogę wszystkich prowadzić wiecznie za rękę.
Nie chcę.
* * *
Oglądałam wczoraj, właściwie dzisiaj o 3 w nocy,
 z D film "Moja łódź podwodna"
Bardzo mi się podobał, ale nie potrafię powiedzieć dlaczego.
I prawdę mówiąc nurtuje mnie, co mnie w nim urzekło.
Może dlatego, że zawsze identyfikuję się z samotnymi, dziwnymi
 i melancholijnymi bohaterami filmów.
Wzbudzają we mnie współczucie, ale jednocześnie ciekawość.
Anyway, naprawdę bardzo podobała mi się "Submarine"
i pewnie jeszcze wrócę do tego filmu.
Co do tego tygodnia, który nadciąga,
 to moją motywację chyba rozjechał pociąg towarowy.
Na jutro powinnam mieć napisaną trzy stronicową pracę o Napoleonie 
oraz potrafić fizykę.
A zamiast to robić pisze tą notkę i myślę o weekendzie.
Bo będzie piękny.
Przynajmniej mam taką nadzieję.
2 marca W jako pierwsza, ma osiemnastkę,
a 3 marca jedziemy do Konina na Luxtorpedę.
Mam ochotę na porządne pogo.
Wyładowanie, "pozytywna agresja"
Chcę, żeby ten weekend był taki jaki sobie go teraz wyobrażam.
Pozostaje jedna, a nawet bardzo dużo,
 kwestii ale naprawdę nie chcę o tym myśleć.
Poza tym namiętnie wyczekuję wiosny,
wszystko będzie budzić się do życia.
Może i ja będę w stanie w końcu zacząć żyć
a nie tylko egzystować?

+nowy post na lookbooku.
kapelusz-vintage /koszula-Topshop
sweter-H&M /buty-Dr. Martens







4 komentarze:

  1. kapeluszkapeluszkapelusz oddaj mi kapelusz omg ♥ cudowny. ja mam tylko jeden, fioletowy i pragnę więcej :c tak trudno jest znaleźć ładny kapelusz chlip ;_;
    na pewno bedziesz mieć super weekend, trzymam kciuki ;3 mój zapowiada się na wypełniony czytaniem, bo w końcu musze się ogarnąć i zacząć pisac tę jebaną prezentację maturalną...

    no i też nie pamiętam, która z nas ostatnio pisała na fejsie wiadomość? bo zaczynam mieć przeczucie, e to ja zalegam z odpowiedzią... e__e

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapelusz należy do D, niestety nie mogę Ci go oddać bo sama chciałabym go jej podwędzić. ;<
      Masz rację! Ja wymarzyłam sobie czarny z dużym rondem ale za cholerę nigdzie takiego nie ma...
      Dzięki, mam taką nadzieję.
      Ja w takim razie tez trzymam za Ciebie kciuki, abyś wyrobiła się z wszystkim i trochę odpoczęła w weekend. ;3

      Nie, to ja z nią zalegam cały czas.
      Wybacz nie miałam mocy na nią ostatnio odpisać a teraz sobie o niej przypomniałam, nie gniewaj się. ;x

      Usuń
  2. your blog is wonderful, please keep posting :) xxx

    OdpowiedzUsuń