środa, 24 kwietnia 2013

Love me, know that I’m insane.

Pagoda-Lesson Learned

* * *

Nie to, że mam coś ciekawego do powiedzenia ale wolę napisać coś tutaj niż uczyć się fizyki.
Obliczenie sprawności idealnego silnika nie bardzo mieści się w moich zainteresowaniach.
Skoro ten silnik jest idealny czy jego prawność nie powinna wynosić 100%?
Jestem tylko prostym małym człowieczkiem, który nie pojmuje jego zajebistości.
Kobieto od fizyki, musisz mi przebaczyć, ale mam zamiar dostać z tego niedostateczny.
Tak bardzo wyjebane, tak bardzo, że sama sobie nie wierzę.
Zaskakuje samą siebie, nya.
Jutrzejszy dzień zapowiada się dobrze o piątku nie wspominając, ah,
 te 25 minutowe lekcje, dziękuję wam maturzyści!
I z całego serca współczuję.
Postaram się namówić D na jakieś zdjęcia przed tym aż wyjedzie.
Zostało jeszcze kilka dni i już niedługo, dzięki wyżej wspomnianym maturzystom,
od 1 do 13 maja będę miała weekend majowy.
Może uda się wybyć na kilka dni nad jezioro i się nie utopić.
Aż nie mogę się doczekać, mam tyle planów na te wolne dni.
Mam nadzieję, że nie skończy się siedzeniem i oglądaniem anime przed komputerem,
nie mam mowy!
MAJLANDO, czy coś.
A tym czasem wspieramy i zapewniamy komfort psychiczny Kotu przed maturą.
Lovely.







1234-tumblr
67-Lua

2 komentarze:

  1. Genialne inspiracje, bardzo w moim guście <3



    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne inspiracje ! lubię taki styl http://joazza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń