niedziela, 14 kwietnia 2013

Die young, save yourself.


Nie mam pojęcia jak to się dzieje, że kiedy wszystko tak dobrze się układa 
wystarczy jedna malutka rzecz żeby to wszystko dosłownie spierdolić.
Nie chcę w to wnikać i po prostu odizolować się od tego toksycznego otoczenia.
Prawdopodobnie teraz kiedy zrobiło się ciepło będę coraz rzadziej przebywać w domu
i po prostu nie posiadam się ze szczęścia.
* * *
Korzystając z tego, że ten weekend był tak piękny także pod względem pogody,
razem z D udało mi się poczynić małą sesję, przeznaczoną na LB.
Zdjęcia zostały zrobione w naszej pięknej melinie, w której mam zamiar zamieszkać.
To miejsce jest tak obłędne, że pokochałam je od pierwszego wejrzenia,
a byłam tam dopiero dwa razy.
Anyway, głównym elementem outfitu jest czarna kurtka z DropDead'a,
która niestety należy do D, ale mam nadzieję, że zapisze mi ją w spadku.
Pod nią mam białą koszulę z ZARY, czarną spódniczkę z TOPSHOPU,
do tego czarne szelki i moje trampki na platformach z H&M
czyli look ala school girl, który bardzo lubię i dobrze się w nim czuję.
Pochwalę się, że zhypowała i skomentowała ten look Violet E, yeyyey!<3
Bez zbędnych głupot, życzę miłego oglądania i serdecznie przepraszam za moją twarz,
niestety marna ze mnie modelka.

HYPE
kurtka-DROPDEAD/spódnica-TOPSHOP
trampki-H&M/koszula-ZARA







A tu trochę inspiracji.
Życzę miłej niedzieli, którą ja niestety spędzę z fizyką i rosyjskim, ugh!





7 komentarzy:

  1. SPÓDNICA, ODDAJ MI SPÓDNICĘ OMG. link jakiś do niej, cokolwiek? PRAGNĘ JEJ. strasznie mi się podoba to połączenie z szelkami. omg tak bardzo.

    bardzo fajną miejscówę sobie znalazłyście i widzę, że produktywnie spędzacie tam czas xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=1&viewAllFlag=&catalogId=33057&storeId=12556&productId=4468189&langId=-1&sort_field=Relevance&categoryId=208530&parent_categoryId=203984&pageSize=2000
      Kocham tą spódnicę i jeśli szukasz takiej to polecam z całego serducha, weź od razu kilka bo świetnie się noszą! :3

      Te butelki w tle już tam były, przysięgam! XD"

      Usuń
  2. O jacie ! Fantastycznie wyglądasz i te twoje włosy. No idealne <3

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  3. Wisisz mi jedną sesję. Olać wszystko, chcę zrobić te zdjęcia! Oluuuuuu *w*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że wiszę wybacz mi jakoś nie mogę się ogarnąć! >,<

      Usuń
  4. I like your style and all your looks, you are charming!!

    OdpowiedzUsuń