poniedziałek, 1 kwietnia 2013

I'm half the man I used to be.

Take time with a wounded hand -- Cause it likes to heal
Take time with a wounded hand -- Cause I like to steal


* * *

1 kwietnia.
Lany poniedziałek, prima aprilis, wiosna i te sprawy.
Szkoda, że za oknem jest 20 centymetrów śniegu!


Zabijcie mnie bo albo ja mam coś z głową albo
coś pojebali z tym globalnym ociepleniem.
"Białe święta" powinno się to tyczyć Bożego Narodzenia,
nie Wielkanocy.
Anyway, przez tą pogodę nie mam 
nawet ochoty wyglądać zza okno, 
a co dopiero wyjść z domu.
Tak więc całe święta przesiedziałam w domu
i jeśli niedługo nie zacznie się ocieplać
chyba oszaleję.
Poza anomaliami pogodowymi,
mam nadzieję, że kwiecień będzie dla mnie dobry
i oszczędzi mi wielu niemiłych zdarzeń.
Chociaż jak zwykle Fortuna pewnie
znów zgotuje mi niezłe bagno.
Bądź dobrej myśli,
wytrzymasz te dwa miesiące!
Później już z górki.
Myślę, że pora wziąć się za fizykę, wos i rosyjski.
Eh, znów odłożyłam wszystko "na potem"
Brawo Alicjo.

Totalnie randomowe zdjęcie ale
to chyba moje ukochane spodnie. <3
Pants/Sweater-H&M

Tu wyraźnie widać, że nie mam w co się ubrać...






Love.

2 komentarze:

  1. I like the style of your blog a lot!
    gotta come here more often.

    www.whiteboardkid.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń