czwartek, 15 sierpnia 2013

130715

Jednak wstawanie wcześnie rano nie jest mi pisane. Pierwsze co zrobiłam po zmuszeniu mojego cielska do wstania było nastawienie wody na kawę. Oczywiście nie mogło obyć się to bez uszczerbków na moim życiu. Chyba tylko ja potrafię oblać sobie rękę wrzątkiem.
Nie mogę uwierzyć, że zostało mi tylko szesnaście dni wakacji.
Dlatego teraz lecę spróbować, nie mówię, że mi się to uda, ogarnąć i pędzę do fotografa po kliszę.
A tym czasem pozostawiam kilka tak zwanych inspiracji, które są w rzeczywistościami zdjęciami z tumblra.
Takie życie, bang-bang.
Obiecuję zrobić coś kreatywnego, na kłucie jestem niemalże już umówiona, jeszcze tylko kilka drobiazgów i piękne semptum w końcu będzie moje.












4 komentarze:

  1. Świetne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne foty ! Pokaż efekt jak już będziesz miała septum :3

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę obiecuję! Dodatkowo chyba skuszę się jeszcze na smileya, jak szaleć to szaleć. ;>

      Usuń
  3. inspiring



    …。…。…。…。…。…。…。 …。…。…。…。…。

    /
    christian | my blog : www.christianyuen.blogspot.com
    greetings from hong kong
    peace.

    OdpowiedzUsuń