sobota, 14 września 2013

JAWS.


To będzie bardzo szybki post.
Dawno mnie tu nie było, miałam trochę problemów ze zdrowiem. Kto by pomyślał, że nie wolno popijać antybiotyków alkoholem?! Trzeba było mi powiedzieć!
Jestem zasypana nauką od stóp do głów. W tym momencie powinnam romansować z historią, chemią, angielskim oraz matematyką ale wolę siedzieć tu, palić papierosy i umierać z bólu gardła.
W miarę możliwości pogodowych i zdrowotnych postaram się dodawać bardziej systematyczniej notki.
Mam mnóstwo nowych pomysłów na stylizację. 
Potrzebuję jedynie trochę samozaparcia i dużooo leków, żeby zacząć normalnie funkcjonować.
Dzisiaj wrzucam kilka szybkich zdjęć z wczoraj. 
Widziałam tą koszulkę kilka razy na LB, to była tak zwana miłość od pierwszego wejrzenia.
Szukałam jej długo, bo całe lato.
Kiedy byłam w Łodzi, błądząc po H&M wyglądającym jak po huraganie Katrina dostrzegłam właśnie tą koszulkę upchniętą w kąt.
I tak oto stałam się jej posiadaczką.
Wzięłam rozmiar s ale, że najprawdopodobniej jest to męska koszulka, wisi na mnie i bardziej spełnia rolę sukienki/tuniki niż zwykłej koszulki. I o to mi właśnie chodziło.
Pod spód założyłam zwykłe rurki z ZARY i oczywiście nieśmiertelne martensy.
Prosty outfit zupełnie w moim stylu.
Wybaczcie tylko jedno zdjęcie, kiedy D wróci zaciągnę ją na sesję z prawdziwego zdarzenia.
Nie mogę doczekać się weekendu.
Dlaczego?
Bo jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli, już o 17 w piątek będę w pociągu zmierzającym do ukochanego miejsca.
Muszę tylko przeżyć.
Tylko.

btw. możecie mnie obserwować na instagramie @arteriola

tee-H&M/jeans-ZARA/boots-DR.MARTENS/sunglasses-GIANT VINTAGE

Bardzo hipsterskie zdjęcie, ale chcę się pochwalić moją nową czapką.
Mam już pomysł z czym ją zestawić, więcej w następnym poście!
 *o ile dożyję*
love, ala xox

8 komentarzy:

  1. Co sądzisz o legginsach w panterkę i wzory nordyckie? Potrafiłabyś je jakoś zestawić żeby ładnie wyglądały, czy zbyt kojarzą Ci się z tymi wszystkimi swag dziewczynkami i nie podobają Ci się? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mam być szczera to nie jestem ich fanką. Raz przełamałam się i kupiłam welurowe leginsy, które miałam na sobie dwa razy. Ogólnie sama nie czuję się w leginsach swobodnie bo moim zdaniem mam do nich za wielkie uda.
      Jednak jeśli musiałabym któreś założyć to pewnie były by to te w wzory nordyckie. Zestawiłabym je w czarnym dłuższym swetrem lub bluzką. Ewentualnie jakiś delikatny naszyjnik, nic więcej bo to leginsy miałyby być główną częścią stroju.
      Mam nadzieję, że moja odpowiedź Cię usatysfakcjonowała i była w miarę spójna.

      Usuń
  2. Oj i jest idealnie ♡ czapka fajna

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Czapka z Terranovy, nigdy tam nie wchodzę ale ta czapka mnie zafascynowała. :>

      Usuń
  3. your style is amazing! you look absolutely gorgeous <3

    londonandcoffee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 49 year-old Programmer Analyst II Perry Norquay, hailing from Erin enjoys watching movies like Benji and Vacation. Took a trip to Kalwaria Zebrzydowska: Pilgrimage Park and drives a Grand Prix. Dowiedz sie wiecej tutaj

    OdpowiedzUsuń