poniedziałek, 22 lipca 2013

Hello sunshine.

Jak się miewacie w tą piękną pogodę? Ja szczerze mówiąc coraz lepiej adaptuję się do wysokiej temperatury i na pewno żyje mi się z nią lepiej. Wczorajszy wypad nad jezioro niestety skończył się opalenizną, w wyniku czego moja piękna biała jak ściana skóra została unicestwiona. Dziś powtórka z rozrywki także prawdopodobnie za niedługi czas będę murzynem.
Kolejny post i kolejny raz brak postu z outfitem, nadrobię, obiecuję.
Za kilka dni Woodstock, matko nie mogę się doczekać, czas rozpocząć przygotowania, bo 28 lipiec to deadline. Cały rok czeka na Wood a już gdy się powoli zbliża, dostaję małpiego rozumu i potrafię myśleć tylko o nim.
Dzisiejszy post, jak zwykle, o niczym ale za to mogę podzielić się pomysłem na nowy post na LB z udziałem mojego ślicznego kardiganu, który znalazłam w lumpexie. 
To że kocham kratę to wiadomo nie od dziś, podobnie jak looki ala "school girl" a do tego plisowana czarna spódnica, biała klasyczna koszula i okulary od Giant Vintage, idealnie.

Sunnies-Giant Vintage/Skirt&Blazer-vintage/Shirt-ZARA

A nad jezioro jedziemy tak.
Top-American Apparel/Shorts-Levi's vintage/Bra-Calzedonia

Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie chciała się podzielić kilkoma inspiracjami, enjoy.






2 komentarze:

  1. Rewelacyjny ten kraciasty kardigan , w nadchodzącym sezonie będzie jak znalazł bo krata znowu zrobiła furorę na wybiegach :) właśnie za takie perełki kocham lumpexy.

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń