czwartek, 25 lipca 2013

Giant Vintage.

W końcu zebrałam się w sobie i wyciągnęłam D&K na zdjęcia, tak jak obiecałam.
Outfit jak zwykle bardzo prosty. Jeśli już zakładam coś co przyciąga uwagę staram się aby reszta stroju była neutralna, w moim przypadku są to stonowane kolory najczęściej czarny lub biały.
Mam na sobie kraciasty kardigan, który dorwałam w lumpexie za 7.50 i jak pisałam wyżej to on jest główna częścią stroju wiec pod niego założyłam zwykłą czarną bluzkę na ramiączka, do tego proste czarne spodenki z wysokim stanem z H&M i oczywiście moje lenonki.
Dzisiaj także planuję zrobić jakieś zdjęcia, ponieważ już 29 wybywam na Przystanek Woodstock.
Co prawda zostało już niewiele czasu a ja jak zwykle nadal nie jestem przygotowana w żadnym stopniu!
Tak więc oto efekty wczorajszych zdjęć. Jestem kiepską modelką i w dodatku jestem sztywna jak kłoda przed obiektywem ale uwierzcie mi staram się jak mogę.
Enjoy. <3

Cardigan-vintage/top&shorts-H&M/creepers-Demonia/sunnies-Giant Vintage




A tutaj można zobaczyć dlaczego nie nadaję się na "modelkę" :>

 Oraz moja zaginająca czasoprzestrzeń osoba.


1 komentarz: