czwartek, 20 czerwca 2013

I'm looking for nobody.

Chyba nie muszę mówić jaką radością napawa mnie zbliżający się koniec roku szkolnego?
Dzisiejszy dzień w szkole nie polegał na niczym innym jak na próbie przekonania Ryszarda, że lepiej czyta się nam erotyki Leśmiana na patio, jednakże prawdziwym powodem naszej niedoli był człowiek z kosiarką, który przyprawił mnie o straszliwy wręcz ból głowy.
Skoro już zaczęłam narzekać to chciałabym też zhejtować panią z biura urzędu cywilnego, 
która uznała mnie za idiotkę, czego oczywiście i natychmiastowo pożałowała.
Czy muszę mówić, że nienawidzę urzędów i ludzi pracujących w nich?
Dobrze, dobrze a teraz kilka miłych aspektów.
Jutro piątek w który nie muszę już iść do szkoły, 
pojutrze sobota w którą jadę na zakupy oraz ognisko u K
a popojutrze pełen chillout i tak mam nadzieję, że zostanie na dłużej.
W miarę czasu, możliwości i ochoty postaram się dodać jakiś outfit, 
chociaż nie mam pojęcia czym mogłabym zaskoczyć ludzi.
O, może tym, że przy 32 stopniach Celsjusza chodzę ubrana cała na czarno
 i w dodatku w czarnych rajstopach?
Niestety, społeczeństwo musi mi wybaczyć ale nie mogę się przekonać do chodzenia o gołych nogach, brr.
O 22;00 znowu lecę biegać, to już trzeci dzień z z rzędu, nogi bolą mnie niemiłosiernie.
Dzisiaj miałam wrażenie, że nie dam rady zejść ze schodów i, że będą musieli mnie z nich zepchnąć.
Jednak jestem w pełni zmotywowana.
Tak, ja biegam, wiem brzmi co najmniej podejrzanie.
Ale przyznam szczerze, że świetnie się z tym czuję.
Możliwość biegnięcia ze słuchawkami na uszach w których leci dobry punk rock po pustej drodze to coś czego mi brakowało, a raczej coś czego zawsze obawiałam się doświadczyć.
A tak przy okazji, właśnie zaczął się okres na który czekałam.
Możliwość żywienia się jedynie truskawkami i poziomkami z mojego małego ogródka, lovely.



Opuszczam Cię, tak jak opuściłam wszystkich.
Bo podobno taka już jest ze mnie zimna suka, Kocie.
Oh, baby, nobody fuckin' care.





2 komentarze:

  1. Właśnie też planuję wziąć się za bieganie :) truskawki ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bieganie to fajna sprawa ale późniejszy ból nóg to tragedia. :C

      Usuń