sobota, 18 maja 2013

WHATEVER.

Kochana piosenka zdemoralizowanych ludzi.
* * *
Jakoś nie palę się do siedzenia przed komputerem w tak piękną pogodę.
Co prawda, panicznie unikam słońca byle się nie opalić, ale cóż mogę począć?
Wczoraj z klasą melanżowaliśmy w Licheniu, tak w tym Licheniu.
Co prawda picie w miejscu uświęconym było dość nie na miejscu ale co to dla nas,
"zdemoralizowanej młodzieży bez perspektyw"?
Dzisiaj mam imieniny i własnie dziś miałam jechać na koncert do Słupcy,
jednak jestem warzywem a poza tym Padlina Szarika nie zagra, a na nią najbardziej liczyłam.
Tak więc dzisiejszy dzień siedzę na tyłku, jednak mam zamiar wieczorem pobiegać,
ponieważ moja kondycja równa jest zeru, co bardzo mnie martwi.
Ale nie robię tego ze względu na zdrowie, modę na zdrowy tryb życia czy innych pierdół,
ale dlatego, aby w razie ataku zombie nie zostać zjedzona pierwsza.
* * *
Znowu opóźnienia dotyczące postu z LB.
Look dodałam przed wyjazdem do Krk, 
ale WHATEVER.
Beanie-Local Heroes/Shorts-Levi's vintage
Belt-Romwe/Shirt-ZARA/Shoes-Converse
* * *
Mam kilka pomysłów na kolejny look, 
w roli głównej z moją sukienką ogrodniczką z lumpa za 10 złotych.
Dodatkowo dzisiaj mama pokazała mi bluzkę którą kupiła w sh
a, że okazała się na nią za mała ja ją przygarnęłam. <3
Mówiłam już, że kocham second heandy?


* * *
Inspiracje?







11 komentarzy:

  1. Zajebiscie się ubierasz. Kocham Twój styl i to jak piszesz posty. Widać , że jesteś szczera i nikogo nie udajesz. To najbardziej mi się podoba ! ♡
    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś prześliczna.Dodatkowo Twój styl jest mocnym kontrastem dla Twojej delikatnej urody.
    Zgadzam się z powyższym komentarzem,że nie próbujesz nikogo udawać i być na siłę gwiazdą bloggerów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu, z okazji naszych imienin, życzę Ci, byś zawsze była Alicją w swojej szczęśliwej Krainie Czarów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham takie grunge`owe klimaty :) Mam taką bluzkę z czachą wyciętą na plecach przez moją kumpelkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także je kocham, w koszulach w kratę mogłabym chodzić cały czas. :3

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia

    Zapraszam Cię na
    letmelook.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń