czwartek, 17 kwietnia 2014

All monsters are human.

Nadal jestem zdania, że robię najlepsze interesy. Nowy, koronkowy bralet, którego do tej pory bezcelowo szukałam w różnych sklepach, w końcu wpadł w moje ręce.
Idealnie pasuje do spodni z wysokim stanem bądź spódnic, dodatkowo jest bardzo kobiecy i wygląda dobrze nawet na osobach z małym biustem, albo jego brakiem, jak w moim przypadku.
Nadal mam lekkie opory odnośnie wyjścia w nim do ludzi, bo mam mojej figurze wiele do zarzucenia. Jednak uważam, że podczas upalnej pogody jest rozwiązaniem idealnym.
O;bralet-VINTEGE/spodnie-STADIVARIUS
M; szminka-MAX FACTOR MIXED w/ ASTOR
/eyeliner-L'OREAL SUPER LINER PERFECT SLIM
Mniej lub bardziej śmieszne jest tagowanie kosmetyków do mojego pseudo makijażu, może zostanę vlogerką kosmetyczną?
A tak na poważnie coraz bardziej kręcą mnie kosmetyki, w planach mam zakup dwóch szminek od MAC; DIVA i REBEL - pięknepiękneidealne dla mnie kolory!
Oraz dwóch szminek z Lime Crime - AIRBORNE UNICORN i CHINCHILLA, chociaż najchętniej wzięłabym wszystkie. Dodam, że szminki od LC są stu procentowo bezpieczne, vegańskie i nie są testowane na zwierzętach.
Jeśli chodzi o MAC'a nie jestem w stanie tego potwierdzić lub zaprzeczyć, ale jeśli ktoś wie, proszę o informację. Niestety w dzisiejszych czasach nic do końca nie jest jasne, dlatego bardzo poważnie od jakiegoś czasu zastanawiam się nad przejściem na wegetarianizm.
Nie przepadam za smakiem mięsa i sądzę, że radzę sobie bez niego świetnie.
Również jestem zdeklarowanym wrogiem wszelkiego rodzaju barów szybkiej obsługi, ponieważ widziałam niejeden program o tym jak traktują zwierzęta w "małych piekłach".
Jest to na pewno sprawa nad którą warto się zastanowić, ponieważ człowiek otrzymał Ziemię aby się nią opiekować, a jak dotąd niszczy wszystko na swojej drodze.
Nie będę się nad tym rozpisywać, myślę, że poświęcę na to oddzielny post, a może film na YT?
Co o tym sądzicie? W końcu zamierzam iść na dziennikarstwo a uwielbiam gadać na różne tematy, oczywiście na takie o których mam jakiekolwiek pojęcie.
Apropos 19 wybywam do mojego miejsca na ziemi, walizka już leży i czeka z utęsknieniem bo jest tyle papierosów do wypalenia z Tobą.
To będzie piękny czas...a po powrocie T Y D Z I E Ń i matura.
Hurra, hurra, niedługo matura, 
marynara i fryzura,
matura 
HAHAHA.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz